zaterdag 31 december 2016

Designer van de maand januari 2017
bij Marianne Design


Januari 2017-1
Voor de maand januari 2017 ben ik gevraagd of ik 
weer eens wilde werken aan een heel stel leuke 
kaarten, labels, ATC kaartjes enz. enz. 
en daar zeg ik geen nee tegen, ik werk met de 
nieuwste materialen die in de maand januari in de 
winkels te koop zullen zijn.

Ik plaats ze op facebook en de beschrijvingen staan hier op mij blog.

Als eerste ga ik van start met een kleurrijke verjaardagskaart.

Materialen die je nodig hebt zijn :
Aquarelpapier
Stempel inkt van Memento (DewDrop) in de kleuren 
dandelion, lilac posies, teal zeal, grape jelly en pear tart
Stempels van o.a. Karin Joan KJ1701 en 
Texture Stamps van Tiny cirkels MM1606
Zwarte Stazon inkt permanent.

Ik heb een stukje aquarelpapier gesneden op het 
formaat van bxh 100 x 145 mm en daar de achtergrond 
met de cirkels op gestempeld, op een extra stukje 
aquarelpapier heb ik de cadeautjes en de ballonnen 
gestempeld en ingekleurd met kleurpotloden 
van Derwent (Coloursoft) en dit uitgesneden.
Met zwarte inkt de tekst - van harte Gefeliciteerd 
met je verjaardag - op de achtergrond stempelen, 
de tekst ook nog een keer op aquarelpapier stempelen 
en uitsnijden en met een zwarte stift langs de rand 
een lijntje trekken. Nu de uitgesneden onderdelen 
opplakken en je kunt nog een aantal hartjes er bij 
stempelen op de achtergrond.

Als de kaart klaar is heb ik hem op een dubbelkaart 
heel donker paars bxh 105 x 300 mm geplakt 
met de vouw aan de bovenzijde Amerikaanse vouw wijze.

Heel veel plezier met het maken van de kaart. 



2 opmerkingen: