donderdag 19 mei 2016

Alle begin is moeilijk...


Of met vallen en opstaan leer je het. 
Dit vond ik zulke leuke figuurtjes dat ik eigenlijk 
al heel snel wist wat ik er mee wilde in mijn doos 
vond ik weer eens een achtergrond die ik vorig jaar 
al gemaakt heb eigenlijk voor de CZC 2015 challengs 
van de Craftorij in Ede die ik niet gebruikt had en 
die kwam deze keer weer goed van pas.

Zo zie je maar als er achtergronden zijn die je niet mooi vind
 NIET weggooien je kunt ze misschien later toch nog eens
 gebruiken, gooi ze in een doos en je weet maar nooit.
Met allerlei stempels de achtergrond compleet 
gemaakt en mijn leuke figuurtjes lekkere vrolijke 
kleurtjes gegeven met Dylusion Ink. 

Nu moet de liefde van deze twee nog weer 
op zijn plekje vallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten